3
دادستان فریدونکنار:

اطلاع‌رسانی دقیق و درست، امنیت روانی جامعه را تضمین می‌کند/ امیدآفرینی رسانه‌ها ضرورت امروز جامعه

  • کد خبر : 14455
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱
اطلاع‌رسانی دقیق و درست، امنیت روانی جامعه را تضمین می‌کند/ امیدآفرینی رسانه‌ها ضرورت امروز جامعه
دادستان فریدونکنار ضمن تاکید به نقش مهم رسانه در اطلاع‌رسانی به مردم، گفت: خبرنگاران از هر مسئولی در یک شهرستان وظیفه سنگین‌تری دارند و امروز در جنگ ترکیبی نیازمند کار میدانی و انجام رسالت درست اصحاب رسانه هستیم.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام سید جواد هاشمی در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ضمن تاکید به اینکه سعی ما همیشه در بازدارندگی افراد از جرم است، اظهار داشت: رسانه نقش مهمی در اطلاع‌رسانی در سطح شهرستان دارد و خبرنگاران به اهمیت جایگاه خود واقف هستند.

وی با اشاره به مسئولیت سنگین رسانه برای آگاه‌سازی درست و جلوگیری از ریختن آب به آسیاب دشمن، افزود: خبرنگاران از هر مسئولی در یک شهرستان وظیفه سنگین‌تری دارند و امروز در جنگ ترکیبی نیازمند کار میدانی و انجام رسالت درست اصحاب رسانه هستیم.

دادستان فریدونکنار تصریح کرد: دشمن به جایگاه رسانه توجه دارد و می‌داند که نفوذ خبرنگاران در جامعه هدف بالا است، هدف ما در شهرستان ارتقای ارزش‌های دینی و فرهنگی بوده که در این زمینه نیازمند تعامل رسانه خواهیم بود.

حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه کشور ما کشور شهدا است، ادامه داد: ریختن خون شهیدان باعث شد تا امروز در کشور طعم امنیت را بچشیم بنابراین خبرنگاران در راستای پاسداشت خون شهدا قلم بزنند.

وی در خصوص جایگاه دادستانی در شهرستان، خاطرنشان کرد: همه کسانی که مشمول قانون هستند، دادستان حق نظارت دارد و وظیفه ذاتی او نظارت، بررسی و پیگیری امورات قانونی است.

دادستان فریدونکنار عنوان داشت: رسانه‌های بدون مجوز باید با مجوز قانونی تا زمان انتخابات به اطلاع‌رسانی بپردازند، در رسانه‌ها قرآن محور باشید و با یک آیه کوچک خبرها را اطلاع‌رسانی کنید.

حجت‌الاسلام هاشمی یادآور شد: از نقد سازنده خبرنگاران استقبال می‌کنیم؛ در کنار نقدها، اقدامات و عملکردهای مناسب نیز اطلاع‌رسانی شود که چه خدماتی را اداره ذی‌ربط در سطح شهرستان انجام داده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه رسانه به دنبال اخبار امید آفرین باشد، گفت: مشکلات ادارت شهرستان ابتدا بررسی و پیگیری شود و اگر اهتمام جدی صورت نگرفت بعد توسط رسانه نقد شده تا به‌صورت دقیق موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.