6
امام جمعه سرخ‌رود؛

اسرائیل از داخل در حال فروپاشی است/ قدس؛ قلب تپنده امت اسلام

  • کد خبر : 8657
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
اسرائیل از داخل در حال فروپاشی است/ قدس؛ قلب تپنده امت اسلام
امام جمعه سرخ‌رود گفت: وضعیت اسرائیل هم که در سست‌ترین حالت خود از زمان ایجاد قرار دارد و این خانه عنکبوت از داخل در حال فروپاشي است، اسرائیل به دلیل قدرت مقاومت دیگر بیش‌تر از چند ساعت توان جنگ ندارد و از ترس نابودی پیام آتش بس می‌دهد.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در خطبه نماز جمعه امروز که مصادف با روز قدس است، اظهار داشت: حضرت امام خمینی دفاع از مردم مظلوم فلسطین را مسئله اول جهان اسلام می دانستند و تعیین روزی به عنوان روز قدس،ابتکار ایشان برای حمایت از مردم فلسطین بود.

وی افزود: حضرت امام با این ابتکار تمام مسلمانان و آزادیخواهان جهان را متوجه فلسطین کردند؛ اینکه حضرت امام فلسطین را مسئله اول جهان اسلام نامیدند، دلایل مختلفی دارد؛ ظلم و تجاوز و غصب و کشتار و اهانت به یک سرزمین اسلامی و قبله اول مسلمانان بخشی از این دلایل بود.

امام جمعه سرخ‌رود تصریح کرد: اگر نبود این ایستادگی و استراتژی دفاعی حضرت امام، مطمئنا این قوم فاسد خیال نیل تا فرات داشت،تا با انشقاق و گسستی که در منطقه و بلاد اسلامی ایجاد می کند،بر تمام کشورهای اسلامی مسلط شود.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: هر جا فتنه ای در منطقه ایجاد می شود، یک سر آن بر می گردد به صهیونیست؛ فتنه هایی مثل داعش و القاعده و…که ایجاد کردند تا کشورهای اسلامی وارد جنگ شوند و اسرائیل حاشیه امنی پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: خداوند به صراحت از این قوم به عنوان سخت ترین دشمن مسلمان یاد می کند. سوره مبارکه مائده آیه ۸۲
” لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَالَّذِينَ أَشْرَكُوا ۖ ” بطور مسلّم، دشمن ترین مردم نسبت به مؤمنان را، یهود و مشرکان خواهی یافت؛ اما دولت هایی هستند در خود بلاد اسلامی که با این دشمن سرسخت پیمان دوستی بستند و به فلسطین و جهان اسلام از پشت خنجر زدند.

امام جمعه سرخ‌رود افزود: در حالی که خداوند در سوره مبارکه مائده آیه 51 می‌فرماید: “يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَالنَّصَارَىٰ أَوْلِيَاءَ ۘ” ای کسانی که ایمان آورده‌اید! یهود و نصاری را ولّی (و دوست و تکیه‌گاه خود،) انتخاب نکنید؛ این جرثمه فساد، به خاطر حمایت استکبار جهانی و سستی و خیانت مرتجعین منطقه جنایت های زیادی انجام داد اما وعده الهی بر نابودی این قوم فاسد حتمی خواهد بود و بعد از فساد تباهی که ایجاد کردند،انتقام سختی از آنها گرفته خواهد شد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده بیان کرد: با تدبیر مقام معظم رهبری و مجاهدت های بزرگانی چون حاج قاسم سلیمانی،امروز جبهه مقاومت در آماده ترین حالت خود قرار دارد،از فلسطین و لبنان‌ گرفته تا سوریه و عراق و ایران،آماده اند تا این انتقام سخت را بگیرند.

وی تاکید داشت: نکته ای که حضرت امام به آن قائل بودند، مسئله فلسطین فقط با پیکار و جنگ و نابودی این غده سرطانی حل خواهد شد و راه های دیگر مانند دیپلماسی و مذاکره بی فایده است.

امام جمعه سرخ‌رود در ادامه با بیان اینکه توصیه می کنیم عزیزان انقلابی و ارزشی همانند برخی جریانات متمایل به غرب،کلام امام جامعه را تحریف و تفسیر به رای و تقطیع نکنند، گفت: حضرت امام خامنه‌ای پيرامون شعار سال فرمودند، “مهار تورم و رشد تولید”این پيام کاملا واضح است.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده یادآور شد: آن شرکت دولتی که هنوز بر مبنای دلار قیمت گذاری می کند، یا آن خودروساز که افزایش قیمت می‌دهند،دنبال توجیه نباشند؛ بسیار از کشورهاي دنیا از آمریکای جنوبی گرفته تا آسیا و آفریقا دارند برای حذف دلار از معاملات با هم مسابقه می دهند.

وی ادامه داد: برخی شرکت های داخلی،‌‌ با مديران غرب زده،تلاش می کنند قیمت ها را بر اساس دلار انجام دهند، به صراحت بگویم این یک خیانت است، ظلم و تجاوز و غصب و کشتار و اهانت به یک سرزمین اسلامی و قبله اول مسلمانان بخشی از این دلایل بود.

امام جمعه سرخ‌رود اظهار کرد: پیرامون مسئله حجاب، مقام معظم رهبری فرمودند کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است؛ پس برخی عزیزان انقلابی مانند غرب گراها کلام ایشان را تفسیر به رای نکنند، باید با راهکارهای درست جلوی این حرام شرعی و سیاسی را گرفت.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده ضمن تشکر از فرمانده محترم فراجا، سردار رادان که به میدان آمدند تا جلوی این حرام گرفته شود، افزود: ایشان به نوعی جور قوای دیگر را می کشند،مجلس و دولت در این موضوع درست به وظیفه ذاتی خود عمل نکردند و نیروی انتظامی که باید در آخر این زنجیره قرار می گرفت،باید تمام مسئولیت ها را به دوش بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: الحمدالله چند هفته ایست مانور امر به معروف و نهی منکر لسانی را در منطقه آغاز کردیم و به لطف الهی بازخوردهای بسیار خوبی داشتیم.قطعا این مطالبه گری باید ادامه داشته باشد تا اولا نیروی انتظامی دلگرم شود و نهادهای دیگر نسبت به وظایف خود هوشیار شوند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=8657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.