2
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان؛

استکبار جهانی پس از حذف فیزیکی به ترور جوانمردان ورزشکار روی آورده است

  • کد خبر : 1879
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
استکبار جهانی پس از حذف فیزیکی به ترور جوانمردان ورزشکار روی آورده است
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: ترور اقدامی بزدلانه و ناجوانمردانه و ناشی از بن بست و اضمحلال استکبار است که متاسفانه در ابعاد مختلفی علیه مردم مستقل ایران ادامه دارد.

محمدرضا ییلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار قلم شمال اظهار کرد: امروزه دشمنان این مرز بوم، ترور را فقط محدود به حذف فیزیکی نمی دانند و از ابزارهای متفاوتی برای مقابله علیه ملت ایران استفاده می کنند و یکی از این ابزارها، ترور جوانمردان ما در عرصه ورزش است.

وی در تشریح این اقدام خباصت آلود استکبار افزود: ورزشکاران ما برگرفته از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و در دفاع از مردم مظلوم #فلسطین، از رقابت با ورزشکاران رژیم کودک کش اسرائیل امتناع می کنند و این مسئله موجب خشم و غضب مستکبرین شده و با روش های مختلف ازجمله حذف و محرومیت ورزشکاران و فدراسیون های ورزشی ایران و همچنین تشویق ورزشکاران به پناهندگی و اقامت در اروپا درصدد مقابله علیه این اقدام روشنگرانه ورزشکاران ایران اسلامی هستند.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران تاکید کرد: برنامه های فرهنگی متنوعی برای مقابله با ترور جوانمردان در حوزه ورزش طراحی و اجرا می شود، گرچه‌ اتکای اصلی ورزشکاران ما نیز اعتقادات، حس انسان دوستانه و حمایت از مظلومان جهان است.

ییلاقی در پایان گفت: 20 ورزشکار استان مازندران در 7 رشته ورزشی با لبیک به آرمان های مقدس امام خمینی ره و انقلاب اسلامی از رویارویی با نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی امتناع کردند و البته نیز در برخی موارد مورد هجمه معاندین نیز قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=1879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.