10

استقرار 75 شعبه اخذ رای در فریدونکنار/ روسای ستادهای انتخاباتی از جوسازی بی‌مورد پرهیز کنند

  • کد خبر : 16009
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
استقرار 75 شعبه اخذ رای در فریدونکنار/ روسای ستادهای انتخاباتی از جوسازی بی‌مورد پرهیز کنند
فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه روسای ستادهای انتخاباتی باید از جوسازی بی‌مورد پرهیز کنند، از استقرار 75 صندوق اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش “خط شمال” مسیب میررمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اهمیت انتخابات، اظهارکرد: یکی از مهمترین دستاوردهای جمهوری اسلامی، برگزاری انتخابات با حضور آحاد مردم کشور است.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت‌الله رئیسی، خاطرنشان کرد: متاسفانه با شهادت آیت‌الله رئیسی، کشور آماده برگزاری انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شده تا به لطف خدا یک مسئول خدمت‌گزار دیگر مثل شهید رئیسی انتخاب شود.

فرماندار فریدونکنار از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد و تصریح کرد: تمامی اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات در شهرستان فریدونکنار انجام گرفته و به لطف خدا آماده یک انتخابات پرشور از سوی مردم هستیم.

میررمضانی با توصیه به مسئولان کاندیدای انتخاباتی گفت: روسای ستادهای انتخاباتی باید اخلاق را سرلوحه کارشان داشته باشند و از هرگونه جوسازی‌های بی‌مورد پرهیز کنند.

وی تاکید کرد: طرفداران نامزدها باید توجه کنند که رقابت باید همراه با رفاقت باشد چراکه انتخابات تمام می‌شود و آنچه که باقی می‌ماند رفاقت‌ها است.

فرماندار فریدونکنار افزود: ما به‌عنوان مجریان انتخابات هیچگونه جانبداری از هیچ یک از کاندیدا نخواهیم داشت و وظیفه صیانت از رای مردم را داریم.

میررمضانی یادآورشد: هماهنگی‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و تعامل‌ خوبی بین هیات نظارت، هیات بازرسی، هیات اجرایی و ستاد انتخابات در شهرستان فریدونکنار انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، 75 شعبه اخذ رای در فریدونکنار برپا می‌شود که 58 شعبه در بخش مرکزی شامل شعب شهری و روستایی بوده، 15 شعبه در شهر و روستاهای بخش دهفری و یک صندوق سیار و یک صندوق سیار ثابت است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=16009

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.