2

استقرار پُست‌های درمانی در اردوگاه‌های راهیان نور مازندران

  • کد خبر : 7747
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
استقرار پُست‌های درمانی در اردوگاه‌های راهیان نور مازندران
مسئول گروه‌های درماني استقراری اردوگاه‌های راهیان نور استان مازندران و یادمان شهداي "هفت تپه" گفت: پست‌های درمانی در اردوگاه‌های استان به همراه ۲۰ دستگاه آمبولانس و تجهیزات کامل پزشکی مستقر شده است.

به گزارش “خط شمال” اسلام جمال لیوانی در جمع خبرنگاران در خصوص خدمت‌رسانی به زائران مازندرانی در راهیان نور اظهار داشت:  اقلام دارویی و سرم به ارزش یک میلیارد ریال با همکاری تأمین اجتماعی و دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تهیه شده است.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم با بیمارستان‌های خوزستان برای پذیرش بیماران احتمالی راهیان نور صورت گرفت و اکیپ درمانی شامل ۲۰ نفر به صورت شیفت و ۳۴ نفر به صورت سیار همراه آمبولانس‌ها فعال شد.

مسئول گروه‌های درمانی استقراری اردوگاه‌های راهیان نور مازندران خاطرنشان کرد: از ابتدای راهیان نور تاکنون بیش از هزار و ۸۰۰ بیمار در اردوهای راهیان نور پذیرش شدند.

جمال با اشاره به اینکه تاکنون ۲۷ نفر به بیمارستان‌های خوزستان برای ادامه درمان اعزام شدند، گفت: نظارت بر تهیه و طبخ مواد غذایی، توزیع غذا، انبارها و سردخانه‌ها، نظارت بر بهداشت محیط، حمام‌ها، صدور کارت سلامت عوامل آشپزخانه، سمپاشی اردوگاه‌ها، تست کلرسنجی آب اردوگاه از دیگر اقدامات در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.