15
به بهانه بزرگداشت هفته معلم؛

از 28 معلم نمونه محمودآباد تجلیل شد

  • کد خبر : 4083
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
از 28 معلم نمونه محمودآباد تجلیل شد
آئین بزرگداشت مقام معلم صبح امروز در سالن همایش شرکت نفت محمودآباد با حضور فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس، لاشکی نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر و چالوس، حجت‌الاسلام جباری امام جمعه شهرستان‌، حجت‌الاسلام تقی‌زاده امام جمعه سرخ‌رود، اسدی مدیر آموزش و پرورش و مسئولان استانی و شهرستانی در مجتع نفت برگزار شد.

“به گزارش خط شمال” ولی‌اله فرزانه نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تبریک هفته معلم به جامعه فرهنگیان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای فرهنگی اظهار داشت: هفته معلم متعلق به جامعه فرهنگی است؛ ما در طول سال ۵۲ هفته مزین به مناسبت‌های گوناگون داریم و این هفته مزین به نام معلمان است.

وی تصریح کرد: هفته معلم هفته یادآوری است که برای سال بعد چگونه باید از مقام شامخ معلم تجلیل شود.

حجت‌الاسلام سید احمد جباری امام جمعه ممحمودآباد در ادامه همایش تصریح کرد: جایگاه و ارزش علم طبق سخن حضرت علی (ع)،ریشه تمام خیرات در عالم است.

وی اظهار کرد: این علم باید نافع و برگرفته از آموزه‌های دینی بوده و سودمند برای جامعه باشد و بتواند سعادتمندی جامعه بشری را رقم بزند چراکه علمی که حاصلش تاریکی باشد ارزشی نخواهد داشت.

اسدی مدیر آموزش و پرورش محمودآباد نیز در پایان از تمامی معلمان پرتلاش که هماهنگی لازم را با آموزش و پرورش دارند تقدیر و تشکر به‌عمل آورد.

“به گزارش خط شمال” در این همایش از 28 معلم نمونه شهرستان تجلیل و تقدیر شد.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=4083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.