2
هم‌زمان با هفته دولت:

از دستگاه پرتابل تصفیه بیولوژیک شیرابه در دانشگاه مازندران رونمایی شد

  • کد خبر : 1833
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
از دستگاه پرتابل تصفیه بیولوژیک شیرابه در دانشگاه مازندران رونمایی شد
همزمان با هفته دولت از دستگاه پرتابل تصفیه بیولوژیک شیرابه با حضور مسئولان استانی و دانشگاهی در دانشگاه مازندران رونمایی شد.

دکتر کوروش نوذری رییس دانشگاه مازندران در این مراسم با بیان این‌که متاسفانه امیدواری به آینده ای بهتر  در جامعه به دلایل مختلف از جمله  تحریم‌ها تا برخی سوء استفاده ها، سوء‌مدیریت‌ها و برخی بی‌توجهی‌ها کم‌رنگ شده است و ما موظف هستیم در هر موقعیتی که قرار داریم، امیدواری و نگاه مثبت به آینده را در جامعه تقویت کنیم، وظیفه همه آحاد جامعه با هر نگرشی را کمک به دولت جدید در راستای تزریق حس امیدواری واقعی به آینده ای بهتر به جامعه دانست.

وی با تاکید بر این نکته که جوانان این مرز و بوم پتانسیل عظیمی دارند که باید خوشبینی منطقی و امید حرکت آفرین به معنای واقعی کلمه به آن تزریق شود تا احساس حمایت‌شدن داشته باشند، این امر را وظیفه همه مسئولان دانست و با بیان این‌که امروزه حجم عظیمی از فعالیت‌های فناورانه و تحقیقات مدرن بر مقوله مطالعات زیستی و زیست‌فناورانه بنا نهاده شده است، هدف جمهوری اسلامی ایران از توجه به مطالعات زیست فناوارانه را در راستای مقاصد صلح آمیز و مبتنی بر رفع نیازهای بشری و به دور از تحقیقات مخرب  عنوان کرد.

رییس بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی استان، دانشگاه مازندران را یکی از نقاط پر پتانسیل شروع فعالیت‌های دانش بنیان و مبتنی بر زیست فناوری دانست و با اشاره به ساخت دستگاه پرتابل تصفیه بیولوژیک شیرابه در این دانشگاه، این امر را در دوره‌ای که بودجه تجهیز، تعمیر و نگهداری و به طور کلی بودجه سایر و بودجه تحقیقات به دانشگاهها بسیار ناچیز بوده است را تنها با تکیه بر توان، همت انقلابی، تعهد و تخصص جوانان این مرز و بوم، عملی دانست. تشکر و قدردانی از دست اندرکاران این پروژه پایان بخش سخنان ریاست دانشگاه بوده است.

یادآور می‌شود: در مراسم رونمایی از این دستگاه که بر اساس تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه مازندران، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و شهرداری تنکابن ساخته و به بهره‌برداری رسید، نماینده ولی فقیه در استان مازندران، امام جمعه بابلسر، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، فرماندار شهرستان بابلسر، رییس شورای اسلامی شهر بابلسر، رییس پارک علم و فناوری مازندران، شهرداران و اعضای شورای شهر استان و مسئولان دانشگاهی حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=1833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.