1

اردوی توان‌افزایی و برگزاری دوره آشنایی با مخاطرات خبرنگاران بحران آمل

  • کد خبر : 10863
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
اردوی توان‌افزایی و برگزاری دوره آشنایی با مخاطرات خبرنگاران بحران آمل
رییس جمعیت هلال‌احمر آمل از برگزاری اردوی توان‌افزایی و برگزاری دوره آشنایی با مخاطرات خبرنگاران به‌مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار خبر داد.

به گزارش “خط شمال” جمشید نیک زاد در نشست با نماینده خانه مطبوعات آمل با بیان اینکه به مناسبت روز هفدهم، گرامیداشت هفته خبرنگار یک دوره اردوی یک روزه توان افزایی و برگزاری دوره آشنایی با مخاطرات خبرنگاران بحران با همکاری خانه مطبوعات این شهرستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این دوره آموزشی با هماهنگی خانه مطبوعات و جمعیت هلال‌احمر شهرستان به اجرا درمی‌آید که پس از دوره آموزشی گواهی‌نامه به خبرنگاران حاضر در اردوی صادر می‌شود.

وی افزود: خبرنگاران قبل از حضور در این اردوی آموزشی نیاز است در سامانه جمعیت هلال‌احمر ثبت‌نام کنند.

رییس جمعیت هلال‌احمر آمل ادامه داد: با توجه به دریافت خبر از سوی خبرنگاران در زمان حوادث، اطلاعات و اخبار بصورت شنیداری جمعیت هلال‌احمر جهت آشنایی رسانه‌ها با برخی از چالش‌ها و سختی‌های امدادونجات را به شکل میدانی با برگزاری این اردو نشان می‌دهد.

نیک‌زاد گفت: در این اردو، دوره آشنایی با مخاطرات قرار است مباحثی در زمینه شب مانی در طبیعت، مسیریابی تهیه ای در طبیعت، نحوه مقابله با خطرات و مسمومیت‌های تزریقی از جمله گزش حیواناتی چون مار، عقرب و نحوه حمل مصدوم آموزش داده می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در ادامه این اردوی یک روزه از جاذبه‌های توریستی و تفریحی غار گل زرد و پلور، دره کنگ زمان با حضور خبرنگاران دیدن به عمل می‌آید.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=10863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.