4

اختصاص بودجه 8 میلیارد تومانی به مجتمع نیایش در فریدونکنار/ برنامه‌های توسعه‌ای در کشور، نیازمند بازنگری است

  • کد خبر : 9954
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸
اختصاص بودجه 8 میلیارد تومانی به مجتمع نیایش در فریدونکنار/ برنامه‌های توسعه‌ای در کشور، نیازمند بازنگری است
نماینده مردم شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمتع نیایش بعد از ۱۰ سال کنار گذاشته شدن با اعتبار ۸ میلیاردی به مرحله اجرا می‌رسد.

به گزارش “خط شمال” علی‌اصغر باقرزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه که با حضور خبرنگاران در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونکنار برگزار شد، اظهار داشت: بسیاری از مشکلات به خاطر وجود بروکراسی‌های وضع شده و در حال اجرا در ادارات ما است؛ ما برای توسعه نیازمند بازنگری برنامه‌های بخش‌های مختلف از جمله اقتصادی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در مسئله خزرشهر هیچ حکمی صادر نشده  است، افزود: تمام جلساتی که تاکنون در خصوص مسئله استقلال یا عدم استقلال خزرشهر مطرح بود از همان ابتدا نسبت به جدایی این مجتمع جلوگیری شد.

نماینده مردم شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کلنگ‌زنی پروژه تامین اجتماعی، بهره‌برداری از پروژه اورژانس بیمارستان و درمانگاه شهید بصیر و تزریق اعتبار و بازسازی کمربندی از جمله اقدامات درحال انجام در شهرستان فریدونکنار است.

باقرزاده خاطرنشان کرد: شهرستان فریدونکنار از عقب‌ماندگی توسعه‌ای زیادی نسبت به دیگر شهرستان‌ها برخوردار است و تا زمانی که به‌عنوان نماینده شما در این مسئولیت قرار دارم به دور از هرگونه شعاری به کار خود تا آخرین روز ادامه خواهم داد.

وی با عذرخواهی از بانوان فریدونکناری برای عدم اجرای پروژه اختصاصی این حوزه گفت: از بانوان فریدونکناری به علت اینکه هنوز نتوانستیم برای آنها کار ویژه‌ای انجام دهیم عذرخواهی می‌کنم اما اگر زمینی داشته باشیم برای این قشر می‌توانیم پارک درنظر بگیریم.

نماینده مردم شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: هنوز هیچ لایحه‌ای برای عفاف و حجاب در مجلس اعلام وصول نشده است، با بی‌قانونی در زمینه عفاف و حجاب کاملا مخالفیم و از دستگاه قضایی می‌خواهیم که با ترک فعل دستگاه‌هایی که در این زمینه کوتاهی می‌کنند برخورد کنند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.