2

احتکار 9 هزار و 85 جفت کفش برند در مازندران

  • کد خبر : 3435
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
احتکار 9 هزار و 85 جفت کفش برند در مازندران
رییس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف 9 هزار و 85 جفت کفش احتکاری به ارزش 8 میلیارد ریال خبر داد و گفت: پلیس امنیت اقتصادی در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در سالي که به‌عنوان سال توليد، پشتيباني و مانع زدايي نامگذاري شده است با جديت و حساسيت این موضوع را در دستور کار ماموران قرار گرفته است.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ سرهنگ محمد محمدپور در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای بررسی اخبار واصله و نظارت بر عملکرد انبار های استان مازندران و پیشگیری و مقابله با بزه وقوع احتکار با کارشناسان ذی‌صلاح در سازمان صمت از انبار بزرگ کیف و کفش در ساری بازدید به‌عمل آمد.

وی افزود: طی استعلام به عمل آمده انبار فوق فاقد ثبت در سامانه جامع انبار ها بوده لذا مورد مصداق احتکار تلقی و ضمن تشکیل پرونده مقدماتی مراتب به منظور سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران ادامه داد: میزان کالای احتکاری موجود در این انبار بالغ بر 9 هزار و 85 جفت انواع کفش با برند های مختلف احصاء که ارزش ریالی آن به میزان 8 میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ محمدپور در پایان خاطرنشان کرد: با عنایت به نیاز شدید اقشار مختلف جامعه به کالای مذکور به ویژه در ایام پایانی سال و نوروز پیش رو و احتمال وقوع جرایم اقتصادی، گرانفروشی و تشدید نظارت ها بر روند عرضه و توزیع کالاهای مشابه علاوه بر برقراری نظم اقتصادی و آرامش روحی اقشار مختلف جامعه خصوصاً اقشار آسیب پذیر را افزایش داده و موجبات رضایت مندی شهروندان را در پی دارد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.