3

احتکار و قاچاق لوازم تحریر در مازندران

  • کد خبر : 734
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
احتکار و قاچاق لوازم تحریر در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند 150 میلیارد ریالی قاچاق و احتکار قطعات خودرو و لوازم تحریر در شهرستان "قائم شهر" خبر داد.

سردار “مرتضی میرزایی” در این باره اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق کالا در شهرستان “قائم شهر”، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره اطلاعات و عمليات پليس امنيت اقتصادي استان، با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه 5 نفر از اعضای اصلی این باند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: متهمان که با قصد سودجویانه اقدام به قاچاق و احتکار لوازم تحریر و قطعات خودرو می کردند، پس از هماهنگی های قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سردارمیرزایی در ادامه گفت: در ادامه این عملیات، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری ماموران پليس آگاهي شهرستان “قائم شهر” و كارشناسان اداره صمت و امور مالياتي استان در بازدید از 3 انبار متعلق به آنان، در مجموع بیش از 20 هزار قلم انواع لوازم تحریر و لوازم خودروی قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف شد.

وی از پلمب محل نگهداری کالاها توسط متهمان و معرفی آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: ارزش مجموع کالاهای کشف شده در این عملیات بالغ بر 150 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی مازندران در خاتمه با بیان این که قاچاق و احتکار کالا منجر به اخلال در نظام اقتصادی و نوسان قیمت کالاها خواهد شد، از مردم خواست در مقابله با قاچاق کالا و ارز و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 و یا مراجع قضائی اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.