7

اجرای ۴۵ برنامه به‌مناسبت ۴۵ سالگی انقلاب توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی محمودآباد

  • کد خبر : 14671
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶
اجرای ۴۵ برنامه به‌مناسبت ۴۵ سالگی انقلاب توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی محمودآباد
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محمودآباد گفت: مشارکت حداکثری تشکل‌های صنفی و نهادهای مردمی و مدنی در راستای سیاست‌های کلان مردمی‌سازی در دستور کار است.

به گزارش “خط شمال” دکتر محمد عیسی زاده رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محمودآباد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: برنامه های امسال دهه فجر شهرستان با نگاهی نو، مدیریت مشارکتی و در راستای توجه به مطالبات مردمی و تشکل‌های صنفی است.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، تلاش می شود با امیدآفرینی و بهره گیری از ظرفیت بخش غیردولتی و جامعه کار و تولید و افزایش سرمایه اجتماعی، شاهد مشارکت حداکثری مردم در این صحنه سیاسی و اجتماعی مهم و عرصه تجلی حضور و اراده ملی و میدان قدرت مردم در کشور اسلامی باشیم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی محمودآباد رویکرد اصلی خود را مدیریت میدانی، حضور در بین مردم و گفتگوی مستقیم با کارگران و کارفرمایان و رصد و واکاوی مشکلات و چالش ها، تنظیم و راهبری شایسته روابط کار و رفع موانع تولید و اشتغال با کمک دستگاه های ذیربط عنوان کرده است.

وی درپایان خاطر نشان کرد: مهمترین برنامه های شاخص اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محمودآباد در دهه فجر بازدید از واحدهای کارگری و جلسات مشترک با شرکای اجتماعی، راه‌اندازی میزهای خدمت در نمازجمعه و مساجد، برپایی ملاقات عمومی، مسابقه کتابخوانی، نشست با دانشگاه ها، برگزاری مجموعه مسابقات ورزشی در حوزه کارگری و بنگاه های اقتصادی، افتتاح طرح توسعه یک مجموعه تولیدی، مشارکت در طرح توزیع و کاشت نهال در واحدها و اردوی جهادی، نشست جهاد تبیین، برگزاری کارگروه های وابسته به کمیته کارگری ستاد دهه فجر، ‌است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.