4

اجرای عملیات جاده‌ای در محور هراز

  • کد خبر : 7226
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴
اجرای عملیات جاده‌ای در محور هراز
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی در محور " هراز" محدوده آب اسک از 30 بهمن ماه تا سوم اسفند ماه به علت عملیات جاده ای خبر داد.

به گزارش “خط شمال” سرهنگ “یداله جهان تاب” با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به درخواست مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مبنی بر صدور مجوز عملیات کارگاه جاده ای در محور هراز کیلومتر 64 تا 500 محدوده آب اسک محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد .

وی با بیان اینکه این محدودیت ها از 30 بهمن ماه الی 3 اسفند اعمال خواهد شد، تصریح کرد: محدودیت های ترافیکی در روزهای یک شنبه ، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 7 صبح تا 17 عصر و روز چهارشنبه از ساعت 7 صبح الی 12 ظهر به غیر از روزهای دارای شرایط جوی خاص خواهد بود.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه اجرای این عملیات جاده ای جهت خاکبرداری حریم راه محدوده فلابن و احداث راه دسترسی محدوده آب اسک انجام خواهد شد، اظهار کرد: محور هراز در این مدت مسدود بوده و محور کندوان و فیروزکوه به عنوان مسیر جایگزین خواهند بود.

سرهنگ جهان تاب از رانندگان و سایل نقلیه خواست در زمان اعمال محدودیت با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات راهور پلیس و عوامل راهداری را در اجرای ماموریت یاری کنند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.