4

اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مازندران

  • کد خبر : 9357
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مازندران
ریيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران از تنوع کشفیات حوزه قاچاق در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ارزش 27 ميليارد ريال خبر داد.

به گزارش “خط شمال” سرهنگ ” محمد محمد پور ” در این خصوص اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان و رابطین اين پليس با استفاده از ظرفیت های مطلوب منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی اقدام عملیاتی جامع خود را برنامه هدف و با بررسي صحت وسقم موضوع را در دستور کار خود قرار داده اند.

وي افزود: مأموران با کنترل نامحسوس مکان های تحت رهگیری و اطمينان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگي قضائي به همراه تيمي از کارشناسان ادارات صمت ، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران بيان داشت: در بازرسي های به عمل آمده، ماموران انتظامی به همراه رابطین این پلیس در سطح استان کشفیات مهمی از جمله، 3400نخ سیگار و 250 پاکت تنباکو، کولر گازی 9دستگاه، موتورسیکلت سنگین 3دستگاه، آرد خارج از شبکه به مقدار 2960 کیلو گرم، دام زنده به تعداد 5 راس، گیاه زینتی (چلم)1500کیلو، چوب آلات جنگلی 11تن، سوخت 4500 لیتر، داشتند که ارزش ریالی آن توسط کارشناسان 27میلیارد ریال برآورد شد.

سرهنگ محمد پور تصریح کرد: در اين رابطه 16 نفر دستگير، تعداد 14فقره پرونده تشکیل و 8دستگاه خودرو توقیف گردید که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند و اموال مکشوفه را به سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليکي و نمایندگان سازمانهای مربوطه تحويل نمودند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در خاتمه بیان داشت: مبارزه بي امان با پديده شوم قاچاق از اولويت هاي اين پليس بوده و ازشهروندان خواست هرگونه اخبارمربوط به قاچاق کالا را به مرکزفوريت هاي پليسي 110 گزارش نمایند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.