6

اجرای سیستم سپتیک تانک چندجداره برای ساختمان‌های بلندمرتبه در سرخ‌رود

  • کد خبر : 7075
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
اجرای سیستم سپتیک تانک چندجداره برای ساختمان‌های بلندمرتبه در سرخ‌رود
عضو شورای اسلامی شهر سرخ‌رود گفت: در حوزه سازمان نظام مهندسی بالای 5 طبقه باید به‌صورت الزامی سپتیک تانک چندجداره اجرا شود و تاکنون اتفاق نیافتاده که پسآبی به خارج فرستاده شود، دو ساختمان موردی داشت که از نظام مهندسی ورود کرده و مشکل حل شد.

به گزارش “خط شمال” حمزه جعفرزاده در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در خصوص آزادسازی زمین‌های چاکه اظهار داشت: با پیگیری مجموعه شورای قبل و آب منطقه‌ای مشکل بررسی و حل شد چراکه ناحقی برای مردم شهر بوده و بیشتر پسآب در این زمین‌ها جمع می‌شد.

وی با اشاره به موضوع بلندمرتبه‌سازی در شهر سرخ‌رود افزود: از مزیت‌های بلندمرتبه سازی این است که سطح اشغال کم می‌شود چراکه تفکیکی اراضی زمین 3 هزار و 400 متری بوده با کاهش سطح اشغال می‌توان مسائل زیست محیطی را در آن دید.

عضو شورای اسلامی شهر سرخ‌رود تصریح کرد: منطقه کنار ساحل و بلندمرتبه، خوش نشین است و اتفاقی همچون خروج فاضلاب دیده نخواهد شد؛ در صیدگاه شهید مطهری کانال دفع آب‌های سطحی است و ربطی به فاضلاب ندارد.

وی در پایان گفت: خوشبختانه در قسمت شمالی سرخ‌رود تفکیک اراضی به‌صورت مهندسی شده با توجه به فضای آن منطقه انجام شده و مشکلی پیش نمی‌آید.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.