1
فرماندار آمل در همايش روز شوراها خبرداد:

اجراي طرح گازرساني و فيبرنوري به منطقه محروم لاريجان در دولت سيزدهم

  • کد خبر : 9605
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
اجراي طرح گازرساني و فيبرنوري به منطقه محروم لاريجان در دولت سيزدهم
فرماندار ویژه آمل در همايش بزرگداشت روز شوراهاي شهرستان آمل كه در روستای وانای بخش لاریجان این شهرستان برگزار شد، گفت: اجراي طرح گازرساني و خط فيبرنوري در بخش لاريجان به همت دولت سيزدهم انجام شده است.

به گزارش “خط شمال” سيد عباس حسيني با اشاره به اينكه به همت مردم و مسئولان شهرستان آمل در حوزه شهري و روستايي شاهد تحرك بسيار خوبي هستيم و اين نشان از همدلي در سطح شهرستان دارد، بيان كرد: مشاركت مردم و شوراها در توسعه شهرستان، مناسب و درخور قدرداني است.

وي با بيان اينكه به همت دولت سيزدهم شاهد تحرك و پويايي ويژه اي در سطح شهرستان بوده ايم، اظهار كرد: در يك سال گذشته 230 پروژه با اعتبار بيشتر از هزار ميليارد تومان در آمل تنها در هفته دولت و دهه فجر به بهره برداري رسيده است و اميدواريم اين تحرك و توجه در سال جاري افزايش يابد.

حسيني با اشاره به اينكه در بخش محروم لاريجان، به همت دولت سيزدهم مشعل گاز در اين بخش روشن شده و فيبرنوري به بام ايران در شهر رينه رسيد، افزود: براي اين بخش در سال جاري بنا داريم بيمارستان شهر گزنك را راه اندازي كنيم تا بخش مهمي از مشكلات مردم اين منطقه رفع شود.

فرماندار آمل با اشاره به اينكه استانداري مازندران براي رفع معضل پسماند منطقه عزم و اراده دارد، اظهار كرد: طرح مالي پيروليز يعني توليد نفت و گاز از زباله به مركزيت شهرستان آمل را در تهران به امضا رسانديم و در انتظار حضور پيمانكار در شهرستان هستيم، در هفته گذشته نيز استاندار پيمانكار ديگري نيز براي مساله زباله شهرستان معرفي كردند كه اميدواريم اين تلاش ها در سال جاري به نتيجه برسد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.