2
هم‌زمان با سراسر کشور:

آزمون دکترای سال تحصیلی 1401 صبح جمعه در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود

  • کد خبر : 3356
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
آزمون دکترای سال تحصیلی 1401 صبح جمعه در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود
آزمون ورودی دوره دکترای سال تحصیلی 1401 هم‌زمان با سراسر کشور، صبح جمعه 6 اسفند 1400 در دانشگاه مازندران و 7 شهر دیگر استان با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی اعلام‌شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ دکتر رحمت عباس‌نژاد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران و نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش با بیان این‌که 792 داوطلب زن و مرد در 3 حوزه امتحانی در دانشگاه مازندران به رقابت خواهند‌ پرداخت، اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص پاندمی امیکرون و به منظور حفظ پروتکل‌های بهداشتی، آزمون طی سه سال اخیر در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران ادامه داد: علاوه بر بابلسر، شهرهای بابل، آمل‌، قائم‌شهر، ساری، بهشهر، تنکابن و چالوس نیز میزبان داوطلبان آزمون دکترا خواهند بود.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش ضمن تاکید بر برگزاری به‌موقع آزمون، خواستار حضور به موقع داوطلبان در محل حوزه‌های امتحانی شده و تصریح کرد: در‌های ورودی دانشگاه مازندران از ساعت شش و سی دقیقه صبح، باز و راس ساعت هفت و سی دقیقه، بسته خواهد شد و با توجه به این موضوع، حضور به‌موقع داوطلبان، زمینه‌ساز رعایت زمان‌بندی درست و حفظ حقوق این عزیزان خواهد بود.

یادآور می‌شود: باجه‌ رفع نقص حوزه امتحانی شهرستان بابلسر از امروز چهارشنبه چهارم اسفند 1400 تا صبح جمعه از ساعت 8 تا 12 و عصر از ساعت 14 تا 30 / 17 در سازمان مرکزی دانشگاه مازندران آماده پاسخگویی و کمک به داوطلبان است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.