2

آزادسازی 360 میلیاردی اراضی کشاورزی در سرخ‌رود

  • کد خبر : 13163
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
آزادسازی 360 میلیاردی اراضی کشاورزی در سرخ‌رود
فرمانده انتظامی مازندران از آزادسازی 11 هزار و 100 متر مربع از اراضی کشاورزی به ارزشی بالغ بر 360 میلیارد ریال در بخش سرخ‌رود شهرستان محمودآباد، خبر داد.

به گزارش “خط شمال” سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشريح اين خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر ساخت و سازهای غیرمجاز در بخشی از زمین های کشاورزی بخش سرخرودشهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی های مقدماتی و تحقیقات پلیسی و پس از هماهنگی های قضائی، با همکاری ماموران انتظامی و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی، حصارها و ساخت و سازهای ایجاد شده در زمین های مذکور تخریب شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، 13 مورد دیوارکشی، تفکیک و ساخت و ساز غیرمجاز در 11 هزار و 100 مترمربع از اراضی بخش سرخرود تخریب و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

این مقام انتظامی ارزش زمین های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ 360 میلیارد ریال عنوان کرد و از تشکیل پرونده برای 7 نفر از سودجویان که اقدام به احداث ساختمان و دیوارکشی در زمین های مذکور کرده بودند خبر داد.

سردار مفخمی در پایان با اشاره به برخورد قاطع و قانونی پلیس با ساخت و سازهای غیرمجاز از مردم خواست: برای جلوگیری از تضییع حقوق و زیان های مالی قبل از خرید ملک و هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=13163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.