2

آزادسازی بیش از 17 میلیاردی اراضی کشاورزی در محمودآباد

  • کد خبر : 10051
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
آزادسازی بیش از 17 میلیاردی اراضی کشاورزی در محمودآباد
جانشین انتظامی مازندران از آزادسازی 17 هزار و 900 متر مربع از اراضی کشاورزی شهرستان محمودآباد به ارزشی بالغ بر 360 میلیارد ریال، خبر داد.

به گزارش “خط شمال” سرهنگ “سیدموسی حسینی” در تشريح اين خبر گفت: در اجرای طرح برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی ملی و کشاورزی و در پی کسب خبری مبنی بر ساخت و سازهای غیرمجاز در بخشی از زمین های کشاورزی شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی های مقدماتی و تحقیقات پلیسی و پس از هماهنگی های قضائی، با همکاری ماموران انتظامی و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی حصارها و ساخت و سازهای ایجاد شده در زمین های مذکور تخریب شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، 68 مورد دیوارکشی، تفکیک و ساخت و ساز غیرمجاز در 17 هزار و 900 مترمربع از اراضی بخش هراز پی شهرستان محمودآباد تخریب و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

سرهنگ حسینی ارزش زمین های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ 360 میلیارد ریال عنوان کرد و از تشکیل پرونده برای 67 نفر از سودجویان که اقدام به احداث ساختمان و دیوار کشی در زمین های مذکور کرده بودند خبر داد .

وی با تاکید بر در برخورد قاطع و قانونی پلیس با و ساخت و سازهای غیرمجاز از مردم خواست: برای جلوگیری از تضییع حقوق و زیان های مالی قبل از خرید ملک و هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=10051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.