4

آبادانی کشور باید به دست مردان خدوم عرصه‌های اجرایی رقم بخورد

  • کد خبر : 11615
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
آبادانی کشور باید به دست مردان خدوم عرصه‌های اجرایی رقم بخورد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه آبادانی این کشور باید به دست مردان خدوم عرصه‌های اجرایی رقم بخورد، گفت: همه خدمتگزاران واقعی، بی‌منت برای پیشرفت کشورمان در گوشه گوشه‌ی این سرزمین پر افتخار به مردم خدمت می‌کنند.

به گزارش “خط شمال” احمد توکلی ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری سرخ‌رود اظهار داشت: امیدواریم تمام قدم‌هایی که برای مردم می‌گیرید در پیشگاه خداوند قرار بگیرد و برای مردمی که با امید ارائه خدمات شما در این شهر حضور می یابند تلاش کنید.

وی با بیان اینکه این روزها در تاریخ کشور ثبت می‌شود و خداوند به زمان که ارزشمندترین دارایی انسان است قسم یاد کرده است، افزود: امیدواریم در هر سمتی هستیم تاریخ از ما به خوبی یاد کند و ما بتوانیم انسان های تاثیرگذاری باشیم و در روزهایی قراربگیریم که لنگر مورخ در آنجا گیر کند و کارهای خوب ما به عنوان کارگذار یادآوری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران تصریح کرد: ما قدر روزهایی که مردم شاهد انقلاب و دولت‌های انقلابی بودند و مدیرانی که برای کشور ما ایجاد امنیت و سرفرازی کردند را نخواهیم دانست و مطمئن باشید نسل بعد ما برای همه عزیزان این دوران ایستادگی می‌کنند و بر آنها درود خواهند فرستاد.

توکلی با اشاره به اینکه استقلال و آزادی ثمره این انقلاب بود و شما ایستادید و این انقلاب را معنی کردید، بیان کرد: امروز دوران پر افتخاری است و ما نباید اسیر موضوعات دشمنان شویم و باید باهم متعهد باشیم.

وی گفت: اگر خود را ولایی و انقلابی می دانیم باید ارتقاء ایران ر ا باهم مشق و تمرین کنیم و امیدواریم روز به روز شاهد رونق عرصه های مختلف کشور خود باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با تاکید براینکه حرف نومید کننده افراد غرب را کنار بگذاریم، تصریح کرد: مازندران هیچ کسری از جزایر جنوب ما ندارد و در 10 سال آینده قیمت ساختمان‌ها و آپارتمان های استان مازندران با قیمت پایتخت برابری می کند.

وی در پایان یادآور شد: سرخ‌رود از لحاظ زیبایی، خدمات و حیات تنه‌ای بر شهرهای دیگر زده و افتخارهای زیادی برای شهروندان رقم می‌زند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.