13

آئین افتتاح مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه صنعت نفت – دانشکده نفت محمودآباد

  • کد خبر : 5541
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۰۹
آئین افتتاح مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه صنعت نفت – دانشکده نفت محمودآباد
صبح روز یکشنبه 23 مرداد ماه مرکز نوآوری و کارآفرینی این دانشکده با حضور رئیس و اعضای محترم هیئت رئیسه دانشگاه، فرماندار و امام جمعه و جمعی از مسئولین اداری استان و مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری افتتاح شد.

به گزارش ” خط شمال” این مرکز به منظور حمایت های لازم برای ایده های فناور جهت حل مشکلات و موانع صنعت نفت راه اندازی شده است.

دکتر صفارزاده رئیس دانشکده نفت محمودآباد ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین، با توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای عقب ماندگی فناوری در صنعت نفت، ضمن بیان ضرورت تلاش و فعالیت بیشتر درراستای حمایت از نوآوری و کارآفرینی، اقدامات صورت پذیرفته در خصوص راه اندازی این مرکز را تشریح  کرد.

وی آمادگی خود را جهت پذیرش ایده ها و طرح های فناورمحور با کمک دانشگاه صنعت نفت و سیستم بانکی منطقه بیان کرده است.

دکتر سلحشور رئیس محترم دانشگاه صنعت نفت با بیان ماموریت گرا بودن دانشگاه و توجه ویژه به کارآفرینی و ورود به نسل سوم دانشگاهها، با بیان اهمیت حمایت از شرکت های دانش بنیان، اظهار داشت باید تمامی دانشکده ها، مرکز نوآوری داشته و اعضای هیات علمی دانشگاه و دانشجو درگیر نوآوری و کار آفرینی باشند.

دکتر بغدادی مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی، حمایت های صندوق را از زیست بوم استارت آپی کشور را بر شمرد و آمادگی این صندوق را برای همکاری با مراکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه صنعت نفت ابراز نمود. در خاتمه با حضور شرکت کنندگان فضای فیزیکی این مرکز جهت استقرار هسته های فناور افتتاح شد.

مرکز نوآوری و فناوری دانشکده نفت محمودآباد با هدف شتابدهی ایده ها به سمت کارآفرینی و در نهایت تبدیل شدن به شرکت های دانش بنیان تشکیل شده است و عمده مخاطبان این مرکز، متخصصان و صاحبان ایده و کارآفرینان هستند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=5541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.